Måndag, Crossfit med Berglund...

Dagen började med bra kostupplägg, oj kom precis på att idag har kosten inte varit den bästa... stort lunchlass med sushi och diverse japansk bladning.
Men som sagt igår var det dags för ett nytt crossfit pass, uppläget funderade jag ut medans uppvärmingen skedde.
Det var jag och Mr. Berglund, som nog var den första som nämde crossfit för mig...
Jag fick efter lite övertalning med honom ner till gymet.
Hans kostförtäring under dagen var inte den bästa så han gnällde lite över det... Jag erbjöd honom en Powerbar, Berglund tackade vänligen men bestämt nej.

Upplägget såg ut som nedan:

20 Marklyft 60 kg
20 Floorwipers 60 kg
20 Liggandes uppdrag
20 Armhävningar
X 3

Vi var ganska överens om att liggande uppdragen var det mest krävande. Men båda höll bra tempo genom hela passet. Jag känner endast lite värk i baksida axel.
Nu ska jag ner till Balance för att köra ytterligare ett pass... Funderar på att fokusera rätt mkt på mage bröst.
Berättar senare exakt vad det blev.

/Kimmo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0